BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

PEMILIK SAH BLOG (:

♥ohh heechul sarangheyo♥

Photobucket
Photobucket

01 Januari 2011

NEW YEAR N MY BUFDAY :)


HARI NIEYH DAH NEW YEARR,,YEAHH LIL BIT BZ DAH LAMA TAK UPDATE BLOG,,ARINIEYH BRU DAPAT UPDATE BLOG HUHU,,aku dah adew azam baru!
FARAH CHAYOKK CHAYOKK ! okeyh nak cter sal bufday aku pada 28/12/10




HAPPY BUFDAY TO ME 
HAPPY BUFDAY TO ME
HAPPY BUFDAY TO ME
HAPPY BUFDAY TO ME :)




okeyhhh kat atas nieyh kek aku
mama belikan :)
i love youuu mama


pagi pagi adeq p.puan aku kejut aku coz nak gy celebrate bufday aku kat mid ramai-ramai dgn adeq agkt aku n member2 aku..yeahhhh besh sgt sgt time tuh..mula mula kol adeq intan borak borak smpai kol 9.45,,HAHAH adeq intan dtggg umah aku koll 10.30 then kita orgg berkumpul..masa tuh iskandar dah tgguu yeahhh muka ko iskandar time tuh hanya tuhan saje yang tahu..aku tahu ko menyirap "IM SORIE KEYH"hahah :P
then dah smpai berkumpul semua NATASYA,FAIZ,ALEP,INTAN,AYUNI,JIMMY,ISKANDAR..hahah dah mkan mcd kita orang tgk wayang MEET THE PARENT THE LILTEL FOCKERS bapak lawak gler cter nieyhh hhahah sumpahh aku xleh tdo kat dalam PANGGUNG :)

yeahh cter yang paling hebaddd :)

PICCA YANG SEMPAT DITANGKAP :)
kami kusyuk makan :)
 the gurls <3
 my pet lil syss awww awww
 me and alepp :)
 yeahhh kesengalan melanda
 adeq syam :)
 adeq syam,me and adeq intan
 them :)

 with jimmy shah
kesengalan melanda


iskandar :)

kad from mama


thnks kepada budak budak FB wish kan aku,,my family,abg agkat,adeq agkt,member n lain2..
TASYA:thnks bagi mug kat kakak :)
ANGAH:thnks bg jam huhu
MAMA:thnks blnja kek n bg duit :)
JIMMY:thnks bg perfume,shampoo n perapi :)

i love you ALL <3

06 November 2010

story hang out :)

nak mula dari mana nieyh ekh?
ha3 sudaa lama x update blog,, bz sikit coz adew prctical kat kolej :)
mcm mcm jdi.. kepala pening sebentar huhuhu ~,~
keyh dah ingat dah~

4/11/10-khamis
xdew wat pape pg tuh just lepak lepak kayt umah..ptgg tuh adeq p.puan akuh NURNATASYA NORAZMI ajak kua gy makan mcd.ha3 tuh mmg bnda yg akuh pikirkan pun tp dye dah offer dulu dye lahh kena blanja heheh :P
ini gmbr yang kami sempat tgkp pkai webcam jew huhu

 natasya norazmi&nur farah norazmi
 sibling sentiasa sengal :P



ha3 nieyh saja yang dapat ditunjukan hahah :P
my lil syss yang pling nakal :P


5/11/10-jumaat
hang out dengan mama jew <3



6/11/10-sabtu
yeah todayyy hang ngan iskandar :)
kitew nek ktm n jumpa orang yang ko "ANTI" tuh :))
ko ingat x smpai kayt ktm sg.buloh konon nak belagak mcho tp tersandung plak kayt tgga 
sebaik leh cover cover lagi hhaha :P
series lawak..ko haus kesian ko masa tuh..
tuh lahh daus xnak blikan hasiyoo~
dye temankan akuh jumpa MUHD FIRDAUS hahah
thnks daus blikan akuh teddy bear
thnks sgt2
is thnks tau ko teman dr KTM smpai umah
ko mmg besties yang bek,, n thnks 4 the t-shirt kayt romp
akuh sygg ko hahah
ko mmg bek is,ko mmg paham perasaan aku smlm
hahhaha mmg lawak kan semalam is is..
ko teman akuh makan ...mlu ble ko ckp akuh "gemuk" yeahhh
mmg akuh dah gemukk kan kan :P



sekian,,
mia :)






27 Oktober 2010


TODAY AQ SUDAH MENJADI JANDA :)
YEAHHH AKUH EPYY!
MENANGES?
XDEW OKEY OKEY JEW NIEYH
KO DAH PUAS AKUH LPASKAN KO?
KO DAH EPYY NGAN P.PUAN TUH
AKUH DOAKAN JEW.

dalam hati 
XSUKA JADI JANDA
AKUH XEPPYY
MSTI LAHH AKUH NANGES AQ SYGG DYE
AKUH XRELA KO PEGY BIE :(
AKUH HARAP KO XEPYY
AKUH XAKAN MENDOAKAN :( :(

p/s:wan thx make me heppy 4 the time we couple
sumpahh mia sygg gler2 kat wan tp ntahlah
masa untuk berubah :)


26 Oktober 2010

yeahhh reunion after raya haji :)




today cik p-dot dah tagged kan pasal reunion kelas kami..
wahhhhh hebad sangat2,,akuh rindu gler kayt korang tau,,
korang pergi lahh nnt..akuh nak tgkp gmbr kitew smua buad kenanangan
nnt masing2 dah sbuk hehehe..
okay okay papehal jumpa kat sne nnt yeah
i love you so much korang :)




adeq intan thnks bg nasihat kat kaka,,
you are the best lil syss adeq :)
i love you so much
btul adeq kata life must go on~
adeq kakak sygg adeq :) 

24 Oktober 2010

:(


pg2 dah sedih OMG mcm ner nak lalui ary2 nieyh ngan tenang ?
emm bie u noe dat i gve the song FOR THE REST OF MY LIFE kat u supaya u leh nyanyikan utk i~
tp u nak nyanyikan utk dye :'(
i noe dat u still love her i noe u want her bie okeyh just go i will smile bie
thnks 4 everything
u epy i will epy 4 u sygg~
bie i just need u by my side
i noe now every time i kol u u xpnah ckp "I LOVE YOU TO OR ANYTHING"but i will say dat to you bie every day every moment :(


p/s:I LOVE YOU SO MUCH BIE :(

i wish i could love u again bie ~

dah 2 hari xupdate blog huhu bkan xnk update tp xdew masa bz sikit :P
keyh cter sal smlm satu hari aq watpew jew :)
hari sabtu 23-10-2010
pg2 mama dah kejut ajak pegy shopping n tman mama as usual buat rmbut dye tuh :P
yup teman punyer lama lahh katakn dr kul 10 lbih smpai kul 3 lbh..haha lenguh gler ouh ~
xdew bli pape pun just teringin nak beli BIG APPLE sedapp da lama xmakan :P
masa ngah sbuk2 tuh tbe2 member aq FAEZ kol haha nak ajak kua mlm nieyh gy uptown :)

blik jew trus meletakan kepala kayt bantal,,tdo2 jew bgun mandi n kua nan faez dr kul 10 smpai kul 2 bru blik :)
kelakar ouh faez tuh masa kayt mcd hahha
dh lah bli drive truth pastuh xthu nak order apew
faez,faez,wat mia gelak!
opsss~xnk nnt gf ez marah 
kak hana sorie:)
blik2 jew PN.ZURAIDAH bising2 ha3 biasalah "anak dara xleh kua mlm sgt"tu lahh yg mama akuh sering katakan
dah nama sygg kayt ank2 dye mstilah <3
mama I LOVE YOU
abg FAEZ thnks teman mia kua :) 


ahad 24-10-2010



Let's Fall In Love Again



Let’s pretend baby


That you’ve just met me

And I’ve never seen you before

I’ll tell all my friends

That I think you’re starin’

And you say the same to yours



And oh, we’ll dance around it all night 

And then I’ll follow you outside

And try to open up my mouth

And nothing comes out right



And I wanna fall in love with you again

I don’t have to try

It’s so easy 

Who needs to pretend?

But because it’s so funny

Let’s just think about it, honey

Let’s just fall in love again




p/s:BIE THIS SONG 4 YOU <3
I HOPE THAT I FALLEN IN LOVE WITH YOU AGAIN :(


lalalalallalalal -,-

dah 2 hari xupdate blog huhu bkan xnk update tp xdew masa bz sikit :P
keyh cter sal smlm satu hari aq watpew jew :)
hari sabtu 23-10-2010
pg2 mama dah kejut ajak pegy shopping n tman mama as usual buat rmbut dye tuh :P
yup teman punyer lama lahh katakn dr kul 10 lbih smpai kul 3 lbh..haha lenguh gler ouh ~
xdew bli pape pun just teringin nak beli BIG APPLE sedapp da lama xmakan :P
masa ngah sbuk2 tuh tbe2 member aq FAEZ kol haha nak ajak kua mlm nieyh gy uptown :)


blik jew trus meletakan kepala kayt bantal,,tdo2 jew bgun mandi n kua nan faez dr kul 10 smpai kul 2 bru blik :)
kelakar ouh faez tuh masa kayt mcd hahha
dh lah bli drive truth pastuh xthu nak order apew
faez,faez,wat mia gelak!
opsss~xnk nnt gf ez marah 
kak hana sorie:)
blik2 jew PN.ZURAIDAH bising2 ha3 biasalah "anak dara xleh kua mlm sgt"tu lahh yg mama akuh sering katakan
dah nama sygg kayt ank2 dye mstilah <3
mama I LOVE YOU
abg FAEZ thnks teman mia kua :) 




ahad 24-10-2010



Let's Fall In Love Again




Let’s pretend baby




That you’ve just met me

And I’ve never seen you before

I’ll tell all my friends

That I think you’re starin’

And you say the same to yours



And oh, we’ll dance around it all night 

And then I’ll follow you outside

And try to open up my mouth

And nothing comes out right



And I wanna fall in love with you again

I don’t have to try

It’s so easy 

Who needs to pretend?

But because it’s so funny

Let’s just think about it, honey

Let’s just fall in love again




p/s:BIE THIS SONG 4 YOU <3
I HOPE THAT I FALLEN IN LOVE WITH YOU AGAIN :(


22 Oktober 2010

heppy bufday to Alina 'Glambert' Salvatore


epy bufday to you
epy bufday to you
epy bufday to Alina 'Glambert' Salvatore
epy bufday to you :)


yeahhhh:P
haha dah umur 18 ko dah kan?
walaupun kitew bru kwn tp akuh dah angap ko mcm besties akuh lah
bleyh kan akuh jd besties ko?
ehehh
hope good luck in ur life
keep rocking yeahh bby
i love you so much <3

21 Oktober 2010

webby with Alina 'Glambert' Salvatore








today pg2 dah webby ngan my frends hahah sedangkan dkt jew tp nak webby jgak haiyooo~
this pix yg smpat akuh snapshot ngan dye :D
thnks alina pg2 ko dah lyan karenah akuh yg gler nieyh :P





20 Oktober 2010

at last u admit u still love her,,

yeah thnks 4 the pengakuan tuh bie:)
i will support bie,,thnks bcoz sygg bby tp bie xcntakan  sygg...
so syg nieyh SS kan kan bie..
sbb tuh bie mcm nak xnak lyn sygg
so sad you noe bie..
im so surprise to hear from your mouth
hahah im okay okay rite now

smlm bie chat ngan dye,,list kan lg sbg SISTER..
u noe wat im cry bie,,i really really disapointed
dila u hear that he still love u!
wat can i say thnk to both of you,,
im glad bie u honest with me


i can smile bie :)
thnks honest

bye ,,

lagu Nieyh SedAp laHH,,

KEMANA KAU MENGHILANGKAN DIRIMU

Kemana kau menghilangkan diriMengapa kau melarikan dirimu

Ku rasa sayu
Ku ingin kau di sampingku
Seperti waktu dahulu

Kemana kau menghilangkan dirimu
Ku rasa rindu
Ku mencarimu
Di singgah sana

Dan aku
Hilang tempat bermanja
Kau pula
Bersuka ria

Kemana kau menghilangkan diri
Ku yang mencari
Manakah janji dan sumpah setiamu
Yang kau berikan kepadaku

Apakah kesalahanku padamu
Dan juga tingkah laku ku itu
Sehingga kau menghilangkan dirimu
Dan aku kehilanganmu

Tolonglah kembali kepangkuan ku
Ku ingin bersamamu
Seperti waktu dahulu
Kita berdua gembira


yeahhh first time aq dgr dr laptop kwn aq,,dye kata besh sgt lgu nieyh aq mcm xpcyer jew hahahtp bile dgr smpai 2-4 kali mmg gempak gler lgu nieyh
suara dye mmg lunak sgt2.
bie this is for u keyh dgr bek2 tau ehe :Di love u so much bie <3
smpai tdo aq dgr lagu nieyh jewhaha dah btul menambat aty akuh lahh  :)






haha td wat skyep nan member dr pakistan huhu
bie jgn mrah keyh im sorie
hehe :P







18 Oktober 2010

kenapa ngan ko kawan?



kenapa ngan ko lara?
nape mcm lari dri akuh jew?akuh adew wat slah kat ko kew?akuh nieyh buad ko kurang senang kew?
aq kol ko xnak agkt,aq mcg ko xnak rep..jarang aq nmpk ko dlam kelas skunk,,ko bnci aq kew lara?
kalo yea jujur awr ngan aq.ko ingat x masa first orentasi kitew dlu,,rapat dah mcm belangkas,bile ko adew prob aq cuba selesaikan n bile aq adew prob ko sudi dgr..
tp skunk nieyh ko mcm ntah aq xleh nak kata pape,,terpulang,,akuh trima seadanyer if aq nieyh bukan kwn yg terbaek buad ko okeyh aq trima thnks eyh lara 4 everything dlm masa 4 months..


plsss keyh iny back lara,,iny to be my listener again,my fwend,my syss n everyting

17 Oktober 2010

BIE I NEED YOU RITE NOW,I MISS YOU RITE NOW,




BIE KO APE KABA?
BIE KO SBUK KE?YEA AKUH PHM BZ NAN TOURNAMENT DOTA!
CURANG?JGN KEYH AKUH KETUK2 KEPALA KO!
HAHA SUMPAH RNDU GLER KAYT KO BIE <3


BIE NAH AMEK LIRIK LAGU NIEYH UTK KO MUNCET <3<3


I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
And theres a couple words I want to say
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you

I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my husband and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

16 Oktober 2010

ya allah akuh dah xsggup~npe mulut mcm tuh

heyyyy!trima ksh note kau tuh p.puan!opsss gne bhasa kasar plak~
ko pun xsedar kekurangan ko tuh minah dpn mak pkai tudung blakang mak pkai sexy2 tuh bkan dri ko yg sbnr ko tuh lg FAKE btna!pasal miss tuh akuh xthu lgsg phm x..n ko jgn nak tduh lahh wei.ko ingat nak sgt kew akuh amik berat sal ko tuh!buat abes tenaga akuh jew ko bkannyer fmily akuh lahh p.puan.
bju pjam ape jadahnyer?sekurang2 nyer akuh adew bju kurung yg bleh tutup bhgian pendedahan tuh btna!kete kancil tuh ko yg pkai bkan fmily akuh okey okey..mulut tuh bek sikit jgn nak menabur fitnah jew!
ko xnak kwn akuh xpe lahh
ko tuh yg xpuas aty ckp lahh dpn2,nak tampar tampar lahh akuh trima jew
akuh xdew lahh berlagak nak jd kaya smpai nak menunjuk2 bju tuh,,sdgkan duit pun xdew
akuh nieyh xdew duit pun xdewnyer akuh lahap sgt nak pinjam duit orgg
terpulang kayt ko lahh minah!


akuh adew prob ngangurl nieyh sorang jew yg ko nak menyibuk apahal?
ko mmg muka xthu mlu lahh,akuh xksah ape korang nak buad akuh me aminkan jew bg akuh akuh sentiasa berdoa agar tuhan bukakan pintu aty ko tuh perempuan utk bertaubat !



I JUST I WHEN YOU ALL SEE ME,IM NOT FAKE LIKE U BITCHY~
THNKS DEAR COZ BE MY ENEMY
lalallalallalalalalalalala =.="

11 Oktober 2010

im confused ~.~

today bru update blog,,haha utk meluahkan perasaan nieyh =.="
bie i just need u accompany with me,i need u by my side,i just want u to spent time with me dats all <3
bie sygg xnak mintak byk pun,i love you so much bie only u in my heart,no one can replace u!
bie,,asyk men dota jew bie kdang2 jew mcg sygg sdih tau x :( bie mcm lupe sygg jew
sygg keliru bie sygg sygg kew x?bie i miss your smile bie ,i miss your hug,ur kiss erghhhh ~.~plss dont make my heart hurt again bie..promise with me !












I LOVE U SO MUCH WAN MOHD FARDHULULAH

07 Oktober 2010

i dont know who i am with u rite now

OMG!y u mcm nieyh bie? u noe wat im crying lps kol u mlm td..npe u protect dat gurl?
sygg sape ngan bie?
bie epy kew ngan dye berbanding ngan sygg?sygg thu sygg xlehh bg attention mcm dye wat kayt bie,,im not perfect im admit it!n bie kata mlm td bie xdew duit tp bie on9!bie xnak tpp bie xnak mcg cyg,,pastuh kol mcm nak xnak xckp jew.apew perasaan bie kalo sygg wat mcm tuh kayt bie ! idk lahh bie..
i love u so much untill death,,i can smile if i can smile,,i will let my tears after i die.. thnks bie..i dont want fight with u coz ilysm..i wanna be the best 4 u bue dats all :'(


He was honestly the greatest guy I have ever known in my life. I was so in love with him. And this is the hardest thing I have ever dealt with, if you can even say that I'm dealing with it.

05 Oktober 2010

banyak cter hahah :P

heyy heyy dah lama akuh x update blog :D
adew byk bnda akuh nak cter nieyh haha adew sad n eppy meyh..

firstly pasal boyfie aq,ary jumaat ary tuh overnight ngan dye haha dye spent time ngan akuh..bie thnks 4 the night sygg~kitew gy makan kayt 3 tempat hoho nak ilangkan mengantuk punyer pasal,tman gy CC lagy.
baru sygg thu mcm ner kusyuk nyer bie smpai lpe sygg kayt tepi bie =.="
tapi xpe i enjoyed i bie thnks sgt2 smpai xlarat nak layan karenah sygg yg ngex sgtt nieyh muahh ilysm bie n thnks 4 the song JUST THE WAY YOU ARE &lt;3 &lt;3 bby harap bie hafal keyh lagu tuh hahah :P
i need you untill my last breath,sumpah akuh nanges dowh imysm bie,,bie every minute i want u smile infront me but erghhh we to far hunnie :( i love you sygg


second sal kawan akuh,,emm kayt sinie akuh nak ckp thnks jd kwan akuh,akuh nak mnx maaf kalo perangai akuh wat korang kurang senang ngan akuh,emmn akuh xthu ape slahh akuh smpai korang cuba nak tnjukan korang btul2 xske akuh,,akuh xksah cuma akuh akan snyum smpai akuh tutup mata..xpe akuh xnak gdh2 n tuh bukan prinsip akuh keyh just 4 get me dats all ..



smlm akuh gy klinik,got period pain hahah doktor tuh bleh kata akuh pregnant plak heheh ape lahh..
sengal punyer doktor tuh,,pape pun smpai sinie jew akuh tulis dulu coz sakit tgn..