BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

PEMILIK SAH BLOG (:

♥ohh heechul sarangheyo♥

Photobucket
Photobucket

21 Ogos 2011

♥ i love you ♥


Hello semua, harinie saya update blog .. sebenarnya nak update tentang orang yang saya sayang dengan besties saya dua orang nie. First tentang HARIRI B CHE ARIFFIN then twin niee merangkap besties saya NURUL ASYIKIN(EKYN) & NORSUHADA NADIA (SYUD) hee :D saya nak tulis tentang tiga orang nie sebab dorang sebahagian dari life saya . .


HARIRI BIN CHE ARIFFIN
Pelik kan tiba tiba mamat nie jadi BF saya . .HAHA korang semua tgk kat mukabuku tak da pun kan sebelum2 nie saya upadate pasal dia kan , tiba tiba je jadi bf cik farah lavender nie :P sebab before this saya buat relation dengan janda saya FARA LEE awww mak janda jangan marah :) saya kenal ery nie dari roommate saya EKYN  merangkap besties saya. Semua nie saya yg mulakan dulu, masa tu ekyn tgh bergayut dgn ery nie , saya kat sebelah pun tergedik gedik lah nak menyibuk,,sebab saya mengedik hanya ekyn je yang tahu huhu. So saya decide nak kenal dgn ery nie, mintak num .tapi sebelum tuh borak borak dulu kat hp ekyn.. hee :D. acttly nak kenal dengan ery nie susah sebab mula mula kenal dia mcm jual mahal lah katakan . yee sayang tak payah nak jual mahal sangat lah kan - -“ ada lah dekat 3 minggu kenal dia, kita orang jarang sangat nak mcg ke ape, tapi lebih prefer utk kol,itu pun dia yang kol. Masa jadi member jarang sangat mcg , tapi sekarang lain lahh dia mcg saya setiap hari kalau dia tak mcg al maklumlah nak tengok saya kerat kerat dia . . AHAH sayang gurau jee yeeeah jangan amek hati. . iloveyou . saya memang suka sangat cara dia amek berat semua, cara dia jaga saya. .walaupun saya jenis suka mendesak . .ops terkantoi sudah! Tapi takpe dia faham n boleh tahan perangai saya nie, thanks sayang . .hari sabtu harituh dia teman saya gy shopping, hee tak lepas2 dye pegang tangan saya, dia suka cakap pandang muka saya. .kadang2 buat saya malu tahu tak sayang. .kita orang couple 13.8.11, hee dye anta mcg macam nie “mia, sudi tak jadi gf ery?”hari nie dah 9 hari saya couple dengan dia, Doakan kami okay? Hope dapat bertahan sampai bila bila, insyallah :’)my hubby saya sayang awak sangat2, awak janji jangan tinggalkan saya k,saya pun janji tak akan tgglkan awak. . ingat tak bila kita gaduh awak mesti cakap “jangan tinggalkan syg k” Swear to god, I’m madly in love with you my dear :) ,saya cintakan awak sangat2. terima kasih awak sebab terima saya seadanya, terima kasih sebab sayangkan saya . ilove youu  ekyn thanks okay kenalkan dia dekat aku,sayang kau ekyn .



NURUL ASYIKIN & NORSUHADA NADIA
Korang berdua nie, walaupun bukan twin betul tapi dah mcam betul, bulan lahir sama , tahi lalat pun sama,perangai pun sama :) hee :D suka tau kawan dengan korang, tapi kan korang suka buli manja dengan aku T.T . .syud kau memang kawan baik aku doe, cayang kau sangat sangat. . aku dah anggap kau macam kakak aku. Kau jaga aku, kau selalu nasihat aku, aku percaya hubungan kita sampai bila2. . hee . . aku selalu suruh kau masak jahatkan aku, tapi hakikatnye kau kena tahu masakan kau sedap. Hee sebab tu aku buli kau. . :) syang kau syud, thanks tahan perangai aku sampai sekarang nie, hope kawan sampai bila2 kyh sayang. . ekyn, kau memang roommate terbaik yang pernah aku ada :’) , sumpah aku memang tenang and lega bila cerita masalah kat kau, kau memang pendengar yang baik, ye aku tahu kadang2 perangai aku buat kau marah , im sorrie okay besties :’) kau memang tak pernah jemu nasihat aku, masalah aku kau sentiasa faham sama dengan syud jugak. Bila aku susah , atau tengah gdh dengan sape2 mesti kau tolong, walaupun kau tak memihak pada sape2 tapi kau bagi aku berpikir ape salah aku kan ekyn . . kau dah macam kakak aku jugak, hee ingat tak ery cakap suara kita sama ^_^. Aku suka tau, lepas nie kau leh menyamar jadi aku kalau aku malas nak angkat hp heee gurau jee :D kau suka GCB kan kan baskin robins kan kan , aku kenal kau aku pun dah suka air  soya huhu tau. .kau manja ekyn. Suka tgk pipi kau yang gebu tuh :P ,kalau syud aku suka tgk muncung dye. HAHA best sgt2 dengan korang, sayang korang dua . . maafkan aku kalau ada melukakan hati korang sebelum niee. . iloveyou ekyn and syud

 Syud and ekyn
 ekyn and aku

Aku and Syud 
 besties


Okay dah , tutup story . . harinie tulisan saya kat blog comel kan kan. Saya tukar tulisan dari MV BOLI ke COMIC SANS MS .huhu selamat berpuasa semua lagi berapa hari je nak raya bertahan lah yeee. . okay adik adik jangan men mercun, orang dewasa je boleyh :P HAHA . .
Nanti saya update lagi, bye2 semua ♥♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan